Aίτημα συλλόγου Αποφοίτων & Φοιτητών Τ.Ε.Ι. Κρήτης προς τον Υφυπουργο Παιδείας Βασίλη Διγαλάκη

Αίτημα προς τον υφυπουργο παιδείας κ. Βασίλειο Διγαλάκη κατέθεσε ο σύλλογος αποφοίτων και φοιτητών Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κρήτης. Παρακάτω ακολουθεί η σχετική επιστολή. ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥ ΥΠΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΚΡΗΤΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ κ. ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΔΙΓΑΛΑΚΗ Ηράκλειο: 07/12/2020 Αξιότιμε κ. Υφυπουργέ, Ως υπό ίδρυση Διαβάστε Περισσότερα

Αίτημα προς την πρυτανεία του ΕΛΜΕΠΑ κατέθεσε ο υπό ίδρυση σύλλογος αποφοίτων & φοιτητών Τ.Ε.Ι. Κρήτης

Το πρώτο αίτημα κατέθεσε ο υπό ίδρυση σύλλογος αποφοίτων και φοιτητών Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κρήτης προς τον πρύτανη του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου κ. Νικόλαου Κατσαράκη. Παρακάτω ακολουθεί η σχετική επιστολή που απέστειλε η προσωρινή διοίκηση του υπό ίδρυση συλλόγου. ΑΙΤΗΜΑ ΤΟΥ ΥΠΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ Διαβάστε Περισσότερα